4 kwi 2015

Wielkanoc!

 Witam was wszystkich, na początku chciałam się wyżalić. Jest mi bardzo smutno z powodu braku komentarzy pod ostatnim postem. Pomimo tego ciągle wzrasta liczba wyświetleń, więc mam nadzieję, że jednak ktoś to czyta.
Kolejną rzeczą, którą chcę wspomnieć to możliwość długiej przerwy w postach. Cała nasza ekipa *potocznie zwana przez nas Ekipą Destiny* pisze za dwa tygodnie egzamin gimnazjalny. Jest to więc rzeczą zrozumiałą, że postów do czasu ich napisania raczej nie będzie :)
I na koniec, chciałam wam wszystkim życzyć wesołych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Wielkanocnych. :)
Pozdrawiam was serdecznie w imieniu całej ekipy, Katherina :)

4 komentarze:

  1. Wesołych Świąt:)
    / justinsglance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt:)
    / justinsglance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim blogu http://opowiadaniaajulii.blogspot.com/ nominowałam cię do LBA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LBA http://everybody-needs-somebody-ens.blogspot.com/2015/04/lba.html

    OdpowiedzUsuń

SZABLON AUTORSTWA JANE